Driftstörning i Signit

Större störning Hogias molnprogram
2022-03-07 08:54 CEST · 43 minuter, 6 sekunder

Updateringar

Löst

Nyligen pågick en driftstörning som påverkade dig som använder Hogia Signit. Felet är nu åtgärdat och du kan använda systemet som vanligt igen. Vi är tacksamma för ditt tålamod och hoppas att driftstörningen inte orsakade några problem för dig.

mars 7, 2022 · 09:37 CEST
Undersöker

Problemet yttrar sig genom att ärenden skapade med Avancerad Underskrift (AdES) inte kan signeras, ger ett felmeddelande vid signering.

mars 7, 2022 · 09:00 CEST
Problem

Vi upplever just nu en driftstörning i Hogia Signit på grund av en störning hos vår underleverantör. Detta kan göra att du som användare inte kan använda ditt system som vanligt. Vi arbetar för fullt med att försöka återgå till normal drift så snart som möjligt och återkommer med mer information inom kort. Tack för ditt tålamod.

mars 7, 2022 · 08:56 CEST

← Tillbaka