Driftstörning Signit

Större störning Hogias molnprogram
2022-02-25 08:54 CEST · 2 timmar, 43 minuter, 30 sekunder

Updateringar

Löst

Nyligen pågick en driftstörning som påverkade dig som använder Hogia Signit. Felet är nu åtgärdat och du kan använda systemet som vanligt igen. Vi är tacksamma för ditt tålamod och hoppas att driftstörningen inte orsakade några problem för dig.

februari 25, 2022 · 11:38 CEST
Updatering

Problemet yttrar sig på följande sätt för drabbade användare.
Färdigsignerade ärenden fastnar på status, ”Färdigställer dokument” och innan ärendet blir färdigställt går det inte ladda det färdigsignerade dokumentet.
När driftstörningen är över kommer alla ärenden att färdigställas och dokumenten kan laddas ner.

februari 25, 2022 · 09:06 CEST
Problem

Vi upplever just nu en driftstörning i Signit på grund av problem hos en underleverantör. Detta kan göra att du som användare inte kan använda ditt system som vanligt. Vi arbetar för fullt med att försöka återgå till normal drift så snart som möjligt och återkommer med mer information inom kort. Tack för ditt tålamod.

februari 25, 2022 · 08:57 CEST

← Tillbaka