Problem med inställningar i OpenBusiness
Mindre störning
Hogias molnprogram
2022-02-11 13:38 CEST
· 2 timmar, 49 minuter, 39 sekunder
Updateringar
Löst
februari 11, 2022 · 16:28 CEST
Problemet med inställningarna i OpenBusiness är nu åtgärdade.
För vissa kunder har inställningarna återställts till standard vid varje inloggning. Vi ber dig därför kontrollera inställningarna för e-faktura en extra gång vid nästa inloggning för att säkerställa att det ser rätt ut.
Vi är tacksamma för ditt tålamod och hoppas att störningen inte orsakade några problem för dig.
Problem
februari 11, 2022 · 13:41 CEST
Just nu har vi problem med inställningarna i OpenBusiness.
För vissa kunder återställs inställningarna till standard vid varje inloggning. Vi ber dig därför kontrollera inställningarna vid inloggning för att undvika fel.
Vi arbetar med att lösa detta så fort som möjligt och ber om ursäkt om detta påverkar ditt arbete.
← Tillbaka