Problem med inställningar i OpenBusiness

Mindre störning Hogias molnprogram
2022-02-11 13:38 CEST · 2 timmar, 49 minuter, 39 sekunder

Updateringar

Löst

Problemet med inställningarna i OpenBusiness är nu åtgärdade.

För vissa kunder har inställningarna återställts till standard vid varje inloggning. Vi ber dig därför kontrollera inställningarna för e-faktura en extra gång vid nästa inloggning för att säkerställa att det ser rätt ut.
Vi är tacksamma för ditt tålamod och hoppas att störningen inte orsakade några problem för dig.

februari 11, 2022 · 16:28 CEST
Problem

Just nu har vi problem med inställningarna i OpenBusiness.
För vissa kunder återställs inställningarna till standard vid varje inloggning. Vi ber dig därför kontrollera inställningarna vid inloggning för att undvika fel.

Vi arbetar med att lösa detta så fort som möjligt och ber om ursäkt om detta påverkar ditt arbete.

februari 11, 2022 · 13:41 CEST

← Tillbaka